Rss Feed
  1. PORZĄDKI NA BLOGU

    niedziela, 2 lutego 2014

    Moi drodzy czytelnicy przyszedł dla mnie czas na kolejne podsumowanie. Swój plan realizuję i póki co nie mam zamiaru z niego rezygnować. Wręcz przeciwnie! – nadchodzą zmiany :) Zmiany na lepsze, a takie lubię bardzo, bardzo! Poprzednie dwa miesiące pozwoliły mi wyciągnąć wiele wniosków jeśli chodzi o prowadzenie bloga. Nie jest to wcale trudne, jak by się mogło wydawać – kiedyś tak sądziłam. Teraz wiem, że jeśli tylko pisze się o czymś, co nas samych interesuje, sprawia to ogrom przyjemności i satysfakcji. Do tej pory mój blog składał się aż z sześciu działów. Każdy z nich związany był z moimi zainteresowaniami – szerszymi lub węższymi, ale jednak tematami, które albo sama chciałam poznać bliżej albo podzielić się z Wami. Każdy dział przyporządkowany był danemu dniu w tygodniu. Starałam się zatem, aby posty pojawiały się sześć razy w tygodniu. Teraz już wiem, że to ciut za dużo ;) Zresztą nie zawsze się to udawało. Postanowiłam zatem nie zmieniać formuły radykalnie, ale dokonać jednak pewnych zmian, które Wam nie pozwolą się nudzić, a mnie dadzą odrobinę oddechu.
    Już od najbliższego tygodnia zapraszam Was do czytania postów z trzech działów :)
    1.   Świat człowieka: znajdziecie tutaj wszelkie informacje, które kojarzą się z ludźmi. Będą dotyczyły one wielu sfer życia – zdrowie, aktywność fizyczna, zmysły, nawet uroda (a co!), motywacja, rozwój osobisty, ciało człowieka, podróżowanie i wiele, wiele innych.
    2.   Kultura i języki: dział szczególnie mi bliski :) a zatem – metody nauczania języków obcych, recenzje filmów i książek, ciekawostki językowe, pożyteczne formy spędzania wolnego czasu i czego tylko dusza zapragnie.
    3.   Kuchnia: a to z kolei dział najukochańszy :) znajdziecie tutaj nie tylko przepisy na wyśmienite dania i ciasta, ale też myślę przydatne informacje związane z gotowaniem, ciekawostki o kuchniach świata, o różnych produktach i odrobinę savoir-vivre.

    Zapraszam zatem do lektury, a już niedługo przeprowadzka …. :)

    źrodło obrazka: www.justsparkling.co.uk


  2. 0 komentarze :

    Prześlij komentarz